umorno_oko

  srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

10.07.2004., subota

Nima meni do Vinke, nosi plave rebatinke ...

moja zakonita i moja sefica ... odaberite sami :-) Pa i nije tako loše, ka šta su mi ljubomorni prijatelji koji su to prošli prije mene napunili glavu (kako si, Tonči?)
Mala Vinka poštuje starije :-) pa ih pušta da spavaju po noći, ka šta je i red ...
Ja tek sad počinjen svaćat kako mi se prominija život od onoga datuma 21.4.2004.
Bilo je onda u familiji i smija i plača ... ka da je pokojni Smoje pisa scenarijo ...
Pokopali smo moga strica u šest uri pozapodne :-( ... a moja mala Principessa se rodila u šest i po (za sjevernjake pola sedam :-)
Gledaš ono male štručice kruva u ruci, straj te i držat ... i pomalo svaćaš kako je u kuću stigla nova Šefica ...
Tija ne tija mora sve bit po njezinu ... zasad i je tako .. a kako ce bit kasnije, vidicemo :-)
Najvjerojatnije opet po njezinu ... gubin u startu 2:1 ...
Isto, nima meni do Vinke ...
Kako objasnit oni osjecaj kad je vazmen u ruke ... onako malu, sitnu, kako bi ono stari rekli, nije krv kvasina ... da ne recen voda ... gustas je gledat svaki dan kako raste, svaki dan jon otrijes koji novi mot ili naviku ... i dobru i lošu ... kako za koga :-)
Eto, i to san napravija ... mislin na ovi blog ... a spreman se "postat" okad san prvi put cuja za njega ... pa, kako dalje bude, valjda ce mi sta past na pamet ...
Nadam se da jema jos ovakvih "iskusnih" roditelja, primam sve kritike :-)
- 11:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.