umorno_oko

< veljača, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

11.02.2011., petak

Torcida Mašograd

Polako, dokle se naš Mašograd budi, lagano, u cik zore ...

Photobucket

... činidu se posljednje pripreme za rođendan u nedilju. Nikidan je kod nas na poslu pa dogovor da se obučemo u dresove i da se pojdemo skupa slikat. Ka i obično, svi su bili na jeziku za, ali nikome se nije priko marende dalo vanka zgrade. Povuci, potegni, drž, ne daj, i da ne propade dogovor, morali smo činit kompromise. Gospe moja, ka da gledan Mapet š ... ovi, tija san reč, prenos iz Sabora. Nikako postić konsenzus. Na kraju san pridložija da se popenjemo na krov naše "bele zgrade", na što su, naravno, samo najhrabriji pristali ....
Dokle su ONE činile psihološke pripreme pri penjanja na krov, učinija san đir vidit ča je omladina učinila na Gojači.

Photobucket

Photobucket

A evo, vidite i sami, ne znan ča bi ovome triba dodat. Jedino da van, ka Milka Babović, opisujen kako se priliju boje jedna u drugu. Ako ne ništa, barenko se neću morat za dogodine mislit ča ću meknit na kalendariće od Hajduka, ako i buden radija ...
Nakon đira po Gojači, krenili smo put krova, di su me slidile samo najhrabrije. I to samo kolegice ... Pa neka mi ko reče da su žene slabiji spol. Bar kod nas u firmi, ka ča vidite, nisu ...

Photobucket

... rekli bi zli jezici, da ka loše mi je bilo.
A nije bome ni njima, ako ćemo pošteno ...
Nakon par grupni portreti, i nekoliko pojedinačni sličic, zvonilo je za kraj marende pa semo se vratili redovitin poslovima i radnin zadacima ...
Nisan moga odolit, po ovako lipome vrimenu ... mora san potegnit jednu sliku ...

Photobucket

... i moj Mašograd pari, na ovi lipi dan, ča bi se reklo, ka naslikan.
Ne, nisan zaboravija, nego san ostavija za kraj ... oni najveći natpis, mural, grafit i kako ga sve ne zovu, za našega Hajduka ... oni naviše Magistrale, kod skretanja za «Getro», na sjevernome zidu ...

Photobucket

... a ja nisan virova koliko je to dokle nisan doša blizu u pokušaju da ga uvatin jednon slikon ... pa san mora, tija/ne tija, učinit mali video da se sve lipo vidi pročitat.



I di je ovome svemu kraj? Prema najavama, očekuje nas velika bakljada duž obale od svi sedan Kaštili, isto ka i u Splitu, barenko po jedna bengalka na svaku veću zgradu ... Provaćemo, malo ja, malo @pechina, zabiližit i pokazat van ovod koliko to bude moguće ... a do onda, zdravi i veseli bili!

P.S. I skoro san zaboravija napomenit, ovo je post za Hajdukov stoti rođendan, ali je ujedno i moj post broj 400 .... davno je bija sedmi nisec (srpanj, za sjevernjake) dviiljade i četvrte godine kad me je nagovorilo/natiralo da napišen prve beside ...
- 13:32 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.