umorno_oko

< veljača, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29        

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

03.02.2012., petak

Neš' ti sniga ...



Neš ti, ka da nan je ovo prvi put cerek ... ko ne viruje, neka pogleda OVOD ...

Photobucket

... samo ča u ono doba nije bilo fejsbuki, brzoga interneta, mobiteli sa kamera, kamer sa mobitelima ... jesan ja pisa blog, ali me je po sela zaradi tega onako malo popriko gledalo thumbup
Niman baš običaj ovod mećat citate, ali ovi mirita cerek ... jedan još od pri vengo san iša u vojsku, u godini Mediteranski igara u Splitu, ča je napisa pokojni Miljenko Smoje, za prijatelje Šunje, stari anarkišta, kurbar i pijančina, poznatiji ka Mali Marinko:

... Snig neprestano pada. Ola, ča se namečija! Ovo će nas svi zatrpat! Brže doma, dok je na vrime! Radio-Split daje neprestano upozorenja i obavisti. Dramatično je i slušat. Kosa ti se diže na glavi. Upozoravadu se građani da šta manje koristidu ulice.
To, dakle, jema bit da doma stojidu. Upozoravadu se i vozači da ne vozu. Potrebna je zimska oprema. Teška vozila nikako po gradu. Protrnija san od straja. Ako kamioni ne smidu saobraćat, kako će teć opskrba, ko će nan dat spize?
"Doć će bome, vaporima", siti se moja žena. Koja je prednost na more živit, nikako ne moš bit odsičen od svita. Javlja se priko radija i civilna zaštita. Ajme, ovo je ka rat. ...


I kad san to pokupija i meknija na Fejs, najboji komentar ča san dobija je bija od Ivone, jedne Gomiliške ča se u ta doba još ni bila ni rodila:

„Oli se ča prominilo u Splitu odonda? More bit samo da u cilomen gradu jema dvi-tri lopate više“


Ajde, bar nas nije snig iznenadija. Odnosno, nije iznenadija zimsku službu, ali zato je „Promet“ koji još zar ne vozi jer, zamislite, nimadu ne lance, nego njanci zimske gume. Zašto je snig „dičja radost“?
Zato ča mu se jedino dica radujedu. Nima škole ... nima ispiti na fakultetima. A svima ostalima ajme! Lipo nas je svitova naš narodni tribun, pardon, zastupnik u Saboru, rečeni diretur spliske bolnice, da ne dolazimo na preglede, da neće niko umrit dok se ne rastopi snig. A mi jadni mislili da su Braco & Seka vodeći intelektualci u Najluđemu Gradu Na Svitu (TM) headbang
Sad bi već bilo pomalo i dosta. Samo, ča jema bit da ne namjerava fermat padat. Splićani činidu monade oko skijaša na Rivi. A mi u Mašogradu smo to odradili još daleke 2005. godine ...

Photobucket

A sad se još i natječedu ko će učinit najluđu sliku ... ajme ča će se napunit plućni odjel ove dane, a ne samo ortopedija party

Photobucket
Photo: dalmacianews

Photobucket
Photo: Tom Dubravec

Ja se smrznen kad pogledan ove slike ...brrrrr!
Čujen na „Radio Dalmaciji“ da je i bob-reprezentacija iz Splita napokon došla na svoje, iznili su bob iz garaže da se dica slikajedu na njemu, i uspili su odolit napastima i skandiranjima okupljenog pučanstva da se spustidu niz Vukovarsku ulicu thumbup
Jutros me je Vinka probudila najranije, jedva san je razumija ča urla: Snig, pa je snig!!!!!
Pa kasnije još veće veselje kad je čula da nima škole radi sniga. Malo je nos pa doli kad smo jon rekli da onda nima danas ni na judo ... ali i to je brzo zaboravila kad su se Zakonita i ona izašle vanka grudat.
Prvi utisci su se malo slegli, sad mi dolazidu one dvi moje, Vinka i Zakonita, svako malo povirit na kompjuter koja je temperatura i oće li bit još sniga. Čak je i Vinka nacrtala „Snježni dan“, pa mi je napokon jasno zašto je iskala da jon dan plavoga papira.
„A tata, kako će se snig vidit na bilomen papiru?“
Malo krede, malo flomastera i to je to ...

Photobucket

Nadan se da će limari, ortopedi, hitna pomoć i ostale službe jemat ča manje posla ...
Zdravi i veseli bili! mah mah mah

Photobucket

P.S. Niki organiziraju ad-hoc natječaje za najluđu sliku, ča san van već i kaza ... a maloprije san pročita sa natječaja za najluđi status na fejsu:

"Evo je pa snig u nas, ali nikad neće past more u Zagrebu"

Zna san da pri oli posli i ovo mora završit na Derbi smokin naughty puknucu
- 15:01 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.