umorno_oko

< srpanj, 2014 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

13.07.2014., nedjelja

Rižot, ćevapi, žuja i po litre biloga

Ako niste svatili ča se krije izad naslova, to van je samo skraćeni, haiku-opis deboto pa bilo koje fešte u moje malo misto. Sinoć san bija na „otvorenje“ sezone fešti u Mašogradu, bila je to „Noć Vetereni HNK Jadran“. Ali po jelovniku mogla je to bit bilo koja fešta u selu. Koje se ne razlikuju deboto po ničemu, osin ča služidu za raspravljanja po Rivi u smislu „... moja je fešta bila lipša od tvoje ...“, a umisto ono lipša slobodno stavit bilo koji pridjev, ovisno o inspiraciji trenutnoga govornika.
Ove su se „fešte“ (namjerno san meknija u navodnike) odavna pritvorile u svojevrstan društveni događaj koji služi za istirat ljude vanka da malo izajdedu, da izidu pijat spize, popijedu sok oli dva deca biloga/crnoga. I neka ne očekuju nešto ekstra. Meni ne smeta ni plastični pijat i isto takovi perun oli nož, pit sok ili pivo iz boce, ali to nije ono ča će me istirat uiz kuće ...
Sinoć smo Zakonita i ja bili malo povirit do grada pod Merjanon, prošetat malo priko Rive povonjat atmosferu te „Ultre“ o kojoj svi gorljivo raspravljadu, bilo da je pljucadu, bilo da je uzdižedu u nebesa.
Split je pun, moran reć „mularije“ kad vazmen u obzir vlastite godine, ali VESELE mularije, jema is svukud, i na Peristilu, i na Pjaci, i na Prokurative. Ne činidu monade, velika većina svita is gleda sa simpatijama, sićajuć se svoji dogodovština kad su bili njiovi godin.
Pa smo bili u kino, pogledat film „Pjesma koja ljubav znači“



Na povratku san se mislija oću li produžit za Kaštel Novi ... ipak mi vrag nije da mira, pa san iša povirit je li se ča prominilo. Naravno, fešta kakva je bila lani, pridlani, bilo do „Veterani“, „Maškar“ oli „Lovac“ ... ništa se nije bilo za začudit na fešti od „Lovac“ izist tunjevine, oli na fešti od „Ribari“ kusat veprovinu. Nima nikakove razlike, čisti USE, NASE ... a more bit da je bilo i PODASE, ali to bar nisan vidija cerek
Jedina svitla točka je, do nazad par godin bila „Noć vatrepola“, ali kad is je štufalo igrat VATERPOLO, onda se i to pritvorilo u feštu ka ča je i svaka druga.
Jema ništu i u tome, kako mi je Zakonita napomenila, da se sve to pomalo razvodnilo, okad su se fešte prisdelile sa Gojače na prostor isprid staroga Kampanela.
Željno čekan „Mašošef“ koji u sve to izlizano ponavljanje donosi barem neki natjecateljski karakter, i naravno, raznolikost spize, toliko željenu raznolikost od klišeja menija „ćevapi, rižot i di koja riba“
Mislija san njanci ne izvadit aparat, jer mi je malo „ebete“ slikavat ljude kako mumaju, pogotovo ča ionako po sela već u istin pozan jeman u arhivi ... Ajde, prvi oli drugi put j još i smišno, ali deseti već i nije. Ta van je ka i ona reklama sa crnon ovcon, još je i baza gledat prva dva tri puta, ali dvadeseti put DEFINITIVNO nije. Ipak, nije to TO bez ijedne slike zubo
Ako su ovo organizirali oni ča se, makar deklarativno, veteranski, bavidu sporton, evo slike, onako na prvi balun, dva deboto najveća sportaša na Rivi ča san is onako trevija u đir/dva ča san učinija ...

 photo IMG_0489_zps2d8d8392.jpg
Nije fužbališta, vengo košarkaš, i to dobar! Ljubo Šamadan

 photo IMG_0497_zps26b4cab7.jpg
Više je ovi golov da, na malome i velikome balunu, nego ča su svi na Rivi uživo i na televiziji gledali! Ivo Ciko

Nastavin ja tako dalje, namištadu mi se, slikaj mene, slikaj mene. A kad neču! Ali ovo san mora, kakova nan je budućnost ...

 photo IMG_0492_zps16e6121f.jpg
Podmladak „Veterani HNK Jadran“

Šimin brk jeman na puno slik, ali ovi golmanski smješak baš i niman ...

 photo IMG_0490_zps774eb1b9.jpg
Šime, poštar emeritus, i Mario, fužbališta i to golman

I kad san već promislija da ću proć lišo, zagrlija je Zakonitu i nisan jema di ...

 photo IMG_0494_zps7d23203a.jpg
A.M. Tojo i moja Zakonita, na podan staroga kampanela

... kako se borit kontra toga kad ni Karapanđa bez njega nije moga, četvrtkon u sedan i kvarat, ništa skuvat puknucu

Onda san se prida, krenili smo izist svoju porciju, spremija san fotoaparat. Mislija san vazest ćevape, ali kad san vidija da na njima radi vodoinstalater Cico, pripa san se da ću morat čekat misec dan, ka ča i njega čekan da mi dođe popravit špinu i vodokotlić u banju cerek ... pa san radije vazeja rižot. Zakonita ništa, da jon je kasno, da se najila kokic u kino. Ajde pak!
Malo san sidija, naćakula se sa meni dragin sviton, ča is baš i ne vidiš svaki dan. Jedina izvorna funkcija fešte ča je ostala.
I kad san, zaražen navikon, zamolija Jablana da mi potegne jednu sliku Zakonite i mene, za arhivu, slika je dobila neočekivani dodatak ...

 photo IMG_0496_zps82ea8303.jpg

... Ludoga li sela. A zato mi i je najdraže na svitu!!! smokin
Krenili smo lagano doma ... a kad mi je već aparat bija u rukan, grijota je bilo i ovo ne zabilužit, usput. Jedva san prodavačici objasnija da nisan slikava nju, vengo ovega didu ćelavoga cerek

 photo IMG_0498_zps62ce2a6f.jpg

Na kraju, postavljan sam sebi, i svima vama pitanje: Je li nan tribaju ovakove fešte?
Po meni je odgovor DA, SVAKAKO! Ali isto tako OBAVEZNO triba ništo promint, uvest nekakovi natjecateljski duh, razliku između fešte i fešte, ne mora se baš od svake takove „sitnice“ zaradit, ali valjda je svrha ovoga svega ljudima nešto PRUŽIT, zabavu prvenstveno, a ne samo od nji UZIMAT!
Ako organizatori, bilo koji, a ne samo večerašnji, da ne misli da SAMO NJI napadan, mislu da je dovoljno dovest „gaža bend“, najist i napit ljude najjeftinijon mogućon spizon i pićen, neka se ne pitaju poslin zašto ljudi sve manje i manje dolazidu, svin krizama i fiskalizacijama usprkos!
Jedva čekan „Mašošef“ ... a dotle: Zdravi i veseli bili! mah mah mah

- 15:17 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.