umorno_oko

< rujan, 2014 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

23.09.2014., utorak

Opuzenke

Još od prošloga četvrtka, kod nas doma vlada opsadno stanje. Ne, nije nas poharala nikakova elementarna nepogoda, ka ča je to sad u điru, nego jedan mali, obični „#$%& VIRUS, pas mu mater, eto tako! A kako san sigur da je virus? Iskustvo, sinko, jer je uvatilo i mene, i mater i babu i ujca, svi smo šmrkali. Ne ONO bilo, nego onako, junački, potrošili smo sve zalihe papirnati šudariči (maramica, za sjevernjake), a kad je nestalo, kad je uvatila kriza ... dobar je bija i oni Zewa, troslojni ča miriše na praske (breskve, za sjevernjake) cerek
Još uvik nisan reka kako san sigur da je virus. A lipo, po sebi! Kako ja svaki dan popijen šaku oni moji „bonboni“, a u zadnje dane pijen i dvi vrste antibijotika radi noge, nijedna poznata bakterija ne bi tot jemala šanse za priživit, atroke razmnožavat se. Virus je, amen!
Vinka nije bila u skulu od četvrtka ... mene je uvatilo u petak, pa san računa da će me molat priko vikenda, ali jeste kua dragi gledaoci ... Tek san danas prista fibrat, pa san i ja peška, ne baš drage volje, dva dana bolovanja headbang
Vidin da je odnija vrag šalu, pa san se odlučija nabavit tešku artiljeriju, da mi se ovo ne bi dogodilo bar u dogledno vrime ...
Nije baš bilo ono „Alo Bing, kako brat ... „ ali deboto, javija san se Matku Sutonu, mome prijatelju i uživo i sa Fejsa, pa kad mi je reka pošto su doli u otkupu, doša san u iskušenje da nabavin na brzinu kombi, ili barenko koji Caddy ili slično govance sa malin košon izad. Ipak, othrva san se, pa smo se odma poslin obida, sa našon Kobilon Suzi, Zakonita i ja uputili autoputen prema dolini Neretve. Prolazija san ovod par puti, silon prilika zbog „zdravstvenog“ turizma na proputovanju za Ljubuški kod travara Sadikovića, ali ovu dionicu do Ploča san odvozija prvi put. Sad, kad san proša Dalmatinu uzduž i popriko, prisežen da mi je ovi donji dil južnije od Dugopolja, puno ugodniji za vozit ...
Dokopali smo se Ploča za uru vrimena, i to bez forsiranja ... pa produžili lagano dolinon Neretve, registrirajući usput lokalne arhitektonske znamenitosti ...

 photo zanimljivostt1_zpse9a7f903.jpg

... ili pak simpatične lokalne običaje autohtonog življa ...

 photo zanimljivostt_zps541affa7.jpg

Začas smo došli do Opuzena, a Matko je ima već sve pripremljeno, pa smo ka iskusni trgovci samo prikobacili u našu ambalažu. Sad smo mogli na miru popit kavicu u „Strade“, i naravno, napravit neizostavni „selfie“

 photo matkoija_zps66d146f7.jpg

... sa Matkom Sutonom, „zloglasnim“ fotografom, autorom znamenite slike „Pet kanadera se napajaju iz Neretve“, inače fotomontažom, prilično vještom, koja je nagu**la veliki dil domaćeg medijskog prostora, uključujuć i mene osobno, a na veselje autora samog. Evala Matko, još jednom! I velika fala za pomoć pri nabavi mandarina! Nadan se da ćemo se u ča skorije vrime vidit u Kaštila, kako si i obeća ...
Nakon obavljene transakcije, nije nan ostalo ništa drugo nego da se Zakonita ...

 photo opuzen1_zps7645e917.jpg

... i naravno, moja malenkost, uputimo prema zalasku sunca ...

 photo opuzen_zps12e8b25d.jpg

Nakon malo više od uru vrimena, mandarine, original Opuzenke, su bile na sigurnome, u konobi ...

 photo mandarinke_zps7184a1f7.jpg

... spremne za skoru konzumaciju.
Zdravi i veseli bili! mah mah mah

- 22:45 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.