umorno_oko

< listopad, 2014 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

12.10.2014., nedjelja

Četiri rijeke

Davno, ali ono baš odavno mi se nije dogodilo da se na neradni dan probudin ovako rano, oko pet uri. Ujutro. I još ništo, jedino me je ovi put moga odgovorit od odlaska na prosvjed kontra spaljivanja smeća u cimentaran „Smećexa“, pardon „Cemexa“. Vidin da je to ekipa i bez mene odradila kako Bog zapovida.
Zadnji put san bija sa vatrogascima na svečanu sjednicu povodon 125 godišnjice DVD Našice, moj prvi posjet tome krasnome slavonskome gradiću, a ovi put me dopala opet premijera, posjet Karlovcu. Kad malo bolje promislin, koliko san puti proša kroz ti grad a da ga njanci jedan put nisan vidija onako uživo, iz prve ruke. Jedino iz vlaka/autobusa/automobila ... Oni jad i nevolja kad su bile poplave se ionako ne računa.
Uputili smo se ranon zoron, oko sedan i po. Ne, fala lipa na pitanju, nije se mene čekalo cerek i pomalo smo odili uz Dalmatinu, ka mali vatrogasni vlakić, jerbo je ovi strojček ...

 photo 01ategouzoru_zps89cd092c.jpg

... mora u Metropolu na mali facelifting (ko je spomenija Sinišu Glumičića?), da ne rečen remont jer nije se ništa pokvarilo, samo će mu se ugradit mali rezervoar vode i još nike dodatne mogućnosti. Put je proteka više manje u redu, jerbo je oni veliki mora fermavat svako malo da napoji one puste konje pod haubon, a i nama ostalima je predah dobro doša, jer u „Ivecu“ baš i nima puno mista ... vrime je, bar namo di smo mi vozili, bilo lipo cilin puten, osin doli, u kotlinan, di je nadaleko poznata lička magla proizvela malo zbunjujuće prizore ....

 photo 02li10D0kamagla_zps7a930c1a.jpg

Poligon je napravljen u samom gradu, ka u nekoj udubini. Domaći to zovedu Šanac ...

 photo 03poligonzavje17E0bu_zps214cb4b1.jpg

... bar mi je tako objasnila autohtona Karlovčanka, Zdenka Pavlović, moja stara fejs prija i poznanica sa naših brojnih zajedničkih posjeta Katedrali hrvatskog Duha, Prisavlje 3, Zagreb. Glede kvizova, ofkors!

 photo 10zdenkaija2_zps20dc6fe1.jpg

Malo san se priprema za uvatit nastup naših, ovo su bili Osječani, ako se ne varam ...

 photo 04osijek1_zps8dfe9ac1.jpg

 photo 05osijek2_zps7b0b721e.jpg

Sve je teklo skoro u najboljem redu, sve ono šta bi natjecatelji „razbacali“ ekipa organizatora bi za čas dovela u red ...

 photo 06organizator_zps1f91b11e.jpg

Zaludu mi pripreme, maka san se par minuti, jer san čuja da ekipa DVD Mladost u sastavu Pero Lipotić/Bruno Jurić nastupa u 13:30, međutin, kad san se pojavija u 13:25 vježba in je već bila gotova :puknuću: headbang ...
Zato se nigdi nisan mica da uvatin snimku druge naše ekipe, u sastavu Ivan Šimović/Vedran Biočić, počevši od prvih priprema i prigledavanja opreme ...

 photo 07strulaivedran1_zps41c3a7d2.jpg

 photo 08strulaivedran2_zpsfb061719.jpg

... pa do same vježbe, koja i nije tako loše izgledala, osim jednog „modnog detalja“ ...



... kojega su suci u kasnijem razgovoru samo potvrdili ...

 photo 09strulaivedran3_zps45366f7c.jpg

Ostalo je još malo vrimena do kraja natjecanja, dok se ne izredaju ostale ekipe, a bilo ih je, sveukupno, 22 iz cile Hrvatske, a gledatelja, prijatelja ekipa i ostalih još i iz susjedne Dežele.
Taman da se pozdravin sa teton Zdenkon, popijemo piće i učinemo jedan „selfi“ za uspomenu ...

 photo 10zdenkaija1_zpsd7d98227.jpg

Kasnije smo se uputili u vatrogasni dom DVD Hrnetić-Novaki, koji su bili organizatori ovog natjecanja, najprije da se slikamo isprid našega prometala ...

 photo 11natjecatelji_zpsd85a132d.jpg

... a zatim da prisustvujemo proglašenju pobjednika po kategorijama ...

 photo 12proglascaronenje1_zps3a667862.jpg

 photo 13proglascaronenje2_zpsab217918.jpg

 photo 14proglascaronenje3_zps6dc8d078.jpg

 photo 15proglascaronenje4_zpsbb3c9d2f.jpg

Te, pošto je to bilo zadnje natjecanje ove sezone, pokal za apsolutnog pobjednika sezone su zasluženo ponijeli „vanzemaljci“ iz DVD Žrnovnica, koji su daleko isprid svih ostalih natjecatelja ...

 photo 17proglascaronenjeapsolutni_zps5e808e6e.jpg

... dok su naši iz DVD Mladost (Lipotić/Jurić) u A kategoriji osvojili vrlo dobro treće mjesto. Nakon toga je bija ručak, i kad van ja kažen kaako je spiza bila dobra i obilata, onda znate kako je bilo cerek
Nakon toga je uslijedilo ugodno druženje sa domaćinima i ostalim ekipama koje je potrajalo sve do sumraka kada smo se lagano uputili put juga ... uz obavezno timbravanje kartele kod Macole ...

 photo 18izbaciuljeza_zps1b363438.jpg

I tako, malo prije vengo se Pepeljuga pritvorila u bundevu, ja san prispija u moj privremeni dom, u Zapadnin Kaštilima. Zašto privremeni? E ... to je već duga priča, za neku drugu priliku party
Šta prije to bolje, u svakome slučaju. A dotle ... Zdravi i veseli bili! mah mah mah
- 20:12 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.