umorno_oko

< studeni, 2014 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

22.11.2014., subota

A dan je tako lipo počeja

Došlo mi je da zapivan „Što je danas lijep i sunčan dan“, makar i verziju od Nene Belana. Zadnja trećina jedanaestoga miseca, na stadionu u Glavican di su igrali dica iz GOŠKA smrznuto igralište, a kod nas desetak stupnjev poviše nule. Mora san izać vanka, ali prvo odradit obaveze ... obeća san mlađoj ekipi DVD Kaštela da ću in pomoć pri organizaciji Fire Combat natjecanja ča bi se tribalo održat u iduću subotu na parkiralištu, na mistu pokojnoga „Plavoga Jadrana“. Nisan baš puti bija kod nji u vatrogasnome domu, a ispod ove slike san proša mašo puti, ma san je tek danas pažljivo pogleda ...

 photo slika_dvd_kastela1_zps5b8320e3.jpg

Daleko san od likovnoga kritičara, ne bi zna ni pinel držat u ruci atroke pričat o kompoziciji i stilu, ali volin ovakove minijature, na granici skice, sa pet potezi pinelon je akademski slikar Nikola Ignjatović nacrta ovu minijaturu 7 Kaštili, 1969. godine prilikom otvaranja njiovoga vatrogasnoga doma.
Takmičenje će bit priređeno u okviru širega programa prilikom proslave šezdeset godin društva koje se nekad zvalo DVD „Donja Kaštela“ a sad se zove DVD “Kaštela“.
Kad san to odradija, a kako je bilo rano za obid, odšeta san se do Rive i učinija malo đir, više auton, nego na noge ... iz opravdani razloga headbang
Kad san razmišlja o naslovu za ovi post, prvo ča mi je palo na pamet je Besplatna liposukcija za sjevernjake“ i sve koji sad drčedu u debelin jaketan dokle se mi šetamo u kratke rukave na suncu ... more kalma bonaca, deboto ka uje ...

 photo panorama_zps1dbd389c.jpg

... kajići se lagano ljuljuškadu i čekadu lipša litnja vrimena ...

 photo brod_zps50321f17.jpg

... a gori, visoko poviše nas rejoplani (avioni, za sjevernjake) lagano paradu prozračne paučinaste oblaake. Čista idila! thumbup

 photo nebo_zpsb9bbc2c6.jpg

Pogotovo kad san vidija na donju stranu od „Vinalka“ ovi stari grafit kojega je odavna izila i deboto izbrisala južina ...

 photo ljubav_zps34e7d77c.jpg

... ka zaostatak iz jednog staroga zaboravljenoga filma. Čista idila, i parilo je ka idealan uvod u ono ča san očekiva oko tri ure. Kad san se vraća sa starosejskoga porta, svratija san u „Dalmacijavina“ nabavit par hajdučki „Pipi“ limunadi, Zakonita je ispekla kokice, kojima samo dodali i kesu Franck čipsa od rvacki kupiri ...
Ali, uvik ti neki „#$%& ALI ...
Veliki vo ... ups. Velika Glava je opet, po ko zna koji put, umiša svoje pipke, jer za tu beštiju ne mogu reč da jema prste ...

 photo velika_glava_zps9049da87.jpg
Kim Jong Mam Injo ... od dragosti kod svojih podanika nazvan Velika Glava, photo sa Facebook profila "HNK Hajduk Split - Novosti"

... možda čak i ne direktno, nego priko svojih pripuza i oni ča mu samo noson vire iz analnog otvora ... navijači Hajduka su zaustavljeni, ka i Dinamovi, ne smidu na utakmicu, a nisu na službenoj crnoj listi policije, neko na listi onega sa slike gori. Koji se voli postavljat iznad svih, je li ... nije pomoglo ni ča su večer prije budale provalile u studentski dom u Zagrebu i napale studente iz Dalmacije.
Hajduk se solidarizira sa svojin navijačima i nije izaša na teren, tija je izać sa zakašnjenjen od petnaest minuti da skrene pažnju na te probleme, međutin, to se očito nije svidilo ekipi sa ove slike ...

 photo nerediumilanu_zpsf7c58e0f.jpg
Slika sa facebook profila "Croatian Ultras Scene"

... pa su brže-bolje prikinili utakmicu. A ja san se čudon čudija kad mi je jedan lik (mladić, za sjevernjake) na portu u Starome, dokle san slikava one slike sa početka, priša videć da jeman na glavi kapu od Hajduka.
- Barba, kako ćemo proć na derbiju?
Hm! ako mu ja dan barbu ...
- A dobićemo, fala Bogu!
- Nećemo, jerbo je prekid prije utakmice ....
- ???
Nisan se tija upuštat u dublju raspravu, maka san se sa velikin upitnikon naviše glave. Sad su mi neke stvari jasnije, bar ča se tiče tijeka događaja, ali oni upitnik mi još stoji radi glavnoga razloga.
Zašto?!
Jesan li ja možda krivo razumija ča je to DALMATINSKI DIŠPET? Je li to borit se kontra jačega, usprkos svemu, kontra mraku, kontra sili ... ili je to podvit rep pa uteć, ka mona (pičkica, za sjevernjake) i onda slavit ovakove stvari. Dokle?
Meni je još upitnik naviše glave, a dokle mi ga neko ne ukloni, zdravi i veseli bili! mah mah mah

- 17:57 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.