umorno_oko

< listopad, 2015 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

03.10.2015., subota

Majoneza ala Dine

Kad san bija puno mlađi nego ča san sad, pokojni Dine, moj pape, nigdi je skupija ricetu za majonezu. Pa ga je ekipa u elektroradioni u fabriki čikolate „Partizan“ (danas „Sv. Juraj“) zajebavala da je to „Majoneza ala Dine“. Pokoj mu duši, svaki put kad muman majonezu, sitin se toga. I uvik mu je majoneza bila klase „prstoliz“. Mi doma deboto nismo ni kupovali onu industrijsku, koja mi je uvik je jemala malo čudan okus headbang ....
Dosadilo mi je da od sve spize znan spravljat samo palačinke, odlučija san proširit kulinarski repertoar ... Puklo me je, ajde da je i ja provan napravit tu čuvenu „Ala Dine“. Naša san niku ricetu, svugdi se spominje da se triba meknit malo kvasine (octa, za sjevernjake) ali ništo mi tu nije štimalo. Onda mi se upalila LEDica (žaruljica, za one staromodne) – pape nikad nije meća unutra kvasinu, nego sok od limuna. Exuse my french: Voila! Ili kako bi već reka Rene iz „Alo, Alo!“
Učinija san sve mjere predostrožnosti, da smanjin eventuanu štetu, ako operacija ne uspije cerek Reka san da ću učinit samo dozu od dec i po ulja.
I dok si plesnija rukon od ruku, dlanon o dlan, najpri žumance, pa malo soli, pa žličica senfa, pa kučerin, pa pinku papra (tako je pisalo, ali nisan baš sigur!) .... promišat sve dobro sa štapnin mikseron, pa dodavat ulje .... Sa zebnjon san pogleda unutra, najpri jednin pa su oba oka ... pristravljen da ću ugledat žućkastu žitku tekućinu ka znak neuspjela pokusa headbang
Ali na moje veliko veselje, sve se lipo stvrdnilo ...

 photo majoneza_zpsm1rxxktr.jpg

Doduše, okus bi moga bit i malo bolji. Makar malo više soli dodat. I činit ću malo veću dozu idući put. I ne sa štapnin mikseron, nego sa onin pravin, ča sam vrti terinu za mišanje, da mogu lagano dodavat ulje u smjesu ... A i razmislit ću o još jednoj modifikaciji „ala Dine“ da dodan stučeno bjelance nakon svega. Ali o tome nekon drugon prilikon njami party
Nadan se da će i moj Dine gori na nekome nebeskome internetu kod svetoga Petra, vidit ovo i da će se slatko nasmijat, ili mi baren pribotunat koliko mi je tribalo da se i ja okušan sa majonezon thumbup ...
A vama svima ostalima: Zdravi mi i veseli bili!!! mah mah mah
- 21:15 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.