umorno_oko

< ožujak, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

03.03.2013., nedjelja

A Litl Bauštela

Repetitio mater studiorum est ... Govoridu da je ponavljanje majka znanja, isto ka ča rečedu i da je povist učiteljica života. Za ovo prvo san siguran, ali za ovo drugo nisan, pogotovo kad gledan i slušan sve ovo ča se događa u Lipoj Našoj. Mora bit da su relevantni čimbenici redovito picavali satove "učiteljice života" burninmad
Kako i dalje moran mirovat, moran se dovijat na raznorazne načine za nenadani višak slobodnoga vrimena utrošit na pametan način. Pogotovo kad mi još dođe Vinkica sa tužnon facon i mojon najdražon rečenicon na usnican: „Tata, dosadno mi je!“
Sa Barbikan jon baš i ne mogu pomoć, pravljenjen pletenica i frizura – teško. Zato jemamo mi i drugi načina za ubit malo vrimena, pogotovo u ove dane kad se i Zakonita kaputaje i ne da jon se prošetat vanka, kako su znale prakticirat ove dane okad je proliće malo uranilo.
Izvuka san jedan od aduti koje san već sa uspjehon iskuša priprošlo lito kad su bili veeeeeeeeliki popusti na LEGO pa smo prilično obogatili našu kolekciju građevinskoga materijala opće prakse. Eto, ova kućica je bila kalala na 200 kn, a gledan sad nima nigdi ispod 300 kn da se okreneš na glavu.



Jedna od dobri strana LEGO 5891 kompleta je i to ča se od kompleta koji sadrži 539 kockic moredu sastavit TRI različite kućice, a Vinka je za danas izabrala ovu:

 photo 5891-1_zps9b7052dc.jpg

Naravno, priprema građevinskog terena, ishođenje svi potribni dozvola i priključaka je bila brzinska. Ko je vidija u današnje doba poć radit na crno cerek ... jerbo, kakove san sriće, ujutro bi mi bili bageri na zemlji headbang
Začas smo poćeli ziđat i inkartavat ....

 photo kuca_01_zps52fde7b2.jpg

I to sa ove strane, jer je Vinka tila najpri napravit ljuljačku. Kasnije smo napravili malo i ograde, da i susidi vididu da se ovod ništo radi, da se ne zajebajemo .... i prvi kat se već vidi

 photo kuca_02_zpsad58ac75.jpg

Krenilo nas je „bauštelanje“ ... ala gušti ovako gradit ...

 photo kuca_03_zps750aae87.jpg

... i kuća je dok si reka keks bila gotova po planskoj dokumentaciji:

 photo kuca_04_zps392e47a2.jpg

Ali, naravno, mi se ne moramo strašit bageri sa Markova trga, a i tribalo je ovu LEGO arhitekturu malo oživit. Dodatne opreme i materijala nan, fala Bogu, ne fali, mini figurica također, pa smo začas oživili ovu malu kućicu sa zanimljivin pričicama.

 photo kuca_05_zps95752739.jpg

Sad je bija red na mene da malo treniran makro-snimanje, pa da izbliza slikan vatrogasca Ljubu na zadatku ...

 photo vatrogasac_zps35464cb2.jpg

... ili Žutoga zaposlenoga sa potkresivanjen grmlja i zelenila oko kuće ...

 photo parkovi_nasadi_zpsd14827e5.jpg

.... dokle se Vinka sa prijateljican ljuljala na ljuljački ...

 photo ljuljacka_zps1cbe4cfa.jpg

Sve u svemu, ugodno popodne ispunjeno sa daškon kreativnosti. U svakome slučaju bolje i za mene i za Vinku nego da smo ga proveli buljeći u ekran kompjutera/mobitela/nintenda ... ili TV vulgaris, whatever thumbup
A i nadzorni organ je bija sritan i zadovoljan zadovoljan!

 photo nadzor_zps772297be.jpg

Kad smo graditeljstvo priveli svrsi, pokupili kockice i uredno spremili po kompletićima, povuka san se na kat, u moje odaje. Ja bi još ... tako da san još onu malu dozu kreativnoga živca koja mi je još pritekla od LEGO gradnje odlučija utrošit na sređivanje ovih par maketa i bedževa koje odavna čekaju da ih se uvatin, obrišen prašinu i kompletiran!

 photo diorama512_zpsea7b0e22.jpg

Jeste li vidili ono ča je u podlozi slike?
Jeste!
Kurijožasti?
Aha!
A nadan se da ćete uskoro i čut, a ne samo vidit! fino party thumbup
Strpljen-spašen!
A dotad: Zdravi i veseli bili! mah mah mah
- 13:08 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.